Kundeservice / Levering & Tracking

Levering & Tracking

Hvilke leveringsformer tilbyder I?
Alle vores pakker sendes med Post Nord. Vi tilbyder følgende leveringsformer:

  • Levering til privat adresse: Forsikret og sporbar forsendelse, der leveres til din hjemmeadresse.
  • Levering til Posthus eller Pakkeboks: Forsikret og sporbar forsendelse, der leveres til dit foretrukne posthus eller pakkeboks.
  • Erhvervslevering: Forsikret og sporbar forsendelse, der leveres til din arbejdsadresse.
  • Brevforsendelse: Forsendelsen er uden forsikring og sporing, og leveres til din hjemmeadresse.

Hvis pakken er for stor til at være i din postkasse, og du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, bliver din pakke afleveret på det nærmeste posthus eller pakkeboks, og så kan den typisk afhentes næste dag.


Hvad koster leveringen?
På alle ordrer over 399 kr. tilbyder vi GRATIS fragt til posthus eller pakkeboks. På ordrer under 399 kr. eller ordrer til udlandet afhænger prisen på fragten af pakkens vægt og din ønskede leveringsform. Fragtprisen på din ordre fremgår tydeligt, inden du gennemfører din ordre.


Hvornår modtager jeg min pakke?
Alle forsikrede forsendelser leveres allerede indenfor 1-2 hverdage (forsendelser til posthus eller pakkeboks leveres endda også lørdage), mens brevforsendelser leveres indenfor 5 hverdage. Forsendelser til udlandet må påregnes ekstra leveringstid og afhænger af postvæsenet i det pågældende land.


Kan jeg spore min pakke?
Ja, du kan følge din pakke på hele dens rejse. Når din ordre er afsendt, modtager du en mail fra os, og klikker du på linket “Spor din pakke” i mailen, kan du se, hvor langt pakken er. Det er desværre ikke muligt at spore pakken, hvis du har valgt at få den sendt som brev.


Hvilke lande leverer I til?
Vi leverer pakker til Danmark, Færøerne, Grønland, Sverige og Norge.

 
Dankort, MasterCard, Visa, MobilePay og ViaBill