Returnering og reklamationer
Hvordan returnerer eller ombytter jeg min ordre?
Det er heldigvis ikke svært! Indtast din email og dit ordrenummer på siden Returnering og ombytning og følg anvisningerne. Du vil herefter modtage en fragtlabel på mail som du kan tape fast på pakken. En fragtlabel bestilt igennem vores returportal koster 49kr.
Ved returnering af ordrer husk at gemme din kvittering fra indleveringsstedet, da du bærer ansvaret for pakken til vi modtager den.
Returnering og ombytningKan jeg bytte en vare?
Vi håndterer en ombytning ved, at refundere din ordre, og så har du mulighed for at bestille en ny vare med det samme. Det sikrer, at du hurtigst muligt, får den rette vare leveret.
Har i modtaget min returordre?
Vi behandler dagligt returordrer, og du modtager en mail fra os, så snart vi er færdige med din returpakke.
Hvornår får jeg mine penge retur?
Når din returordre er færdigbehandlet hos os, har du typisk pengene tilbage på din konto indenfor 5 bankdage. Ofte hurtigere. Ved visse korttyper kan der dog gå op til 30 bankdage, før du modtager pengene. Da dette er normal procedure for disse korttyper, kan vi desværre ikke gøre noget for, at pengene går hurtigere ind.
Hvad gør jeg hvis min pakke er blevet beskadiget under transporten?
Hvis din pakke er gået i stykker, når du modtager den, bedes du tage et par billeder af skaderne på emballagen og produkterne og sende dem til kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. Så behandler vi sagen med det samme.
Kontakt kundeserviceEr der garanti på hair extensions fra Myextensions?
Vi giver altid garanti på vores hair extensions, så du kan trygt handle hos os. Garantien på vores originale extensions gælder 30 dage, mens den på vores luksus extensions gælder 5 måneder. Garantien dækker, at håret hverken skal kruse op eller filtre udenfor det normale. Læs mere om, hvad du kan forvente af dine extensions her.
Almindelig slitage ved brug af varmestyling, forkert pleje osv. dækkes ikke af garantien, da dette altid vil skade både dit eget hår og dine extensions. Vi kan ikke give nogen garanti på selve påsætningen af dine extensions, medmindre den er udført i vores egen salon.
Hvor længe gælder min reklamationsret?
Du har som udgangspunkt 2 års reklamationsret fra købstidspunktet, dog gælder denne reklamationsret ikke produkter med en begrænset holdbarhed, heriblandt hair extensions. Reklamationsretten på hair extensions er afgrænset til den garanti, vi giver på håret. På vores originale hair extensions tilbydes en garanti på 30 dage, mens garantien på vores luksus extensions er 5 måneder. Det er derfor vigtigt, at du kontakter os med det samme, du oplever en fejl.
Hvordan reklamerer jeg over et produkt?
Ønsker du at reklamere over et produkt, så kontakt os med en beskrivelse af problemet, samt et ordrenummer. Vi skal vi nok finde en løsning.
Kontakt kundeserviceDit hår, din skønhed, dit valg
Hair extensions skal passe til dig. Ikke omvendt.
Uanset hvad du leder efter, har vi de hair extensions, der får dig til at føle dig som den bedste version af dig selv.