Studiejob - kundeservicemedarbejder til hurtigt voksende e-commerce virksomhed

Myextensions er en ambitiøs dansk ejet e-commerce virksomhed med hovedkontor i Aalborg. Vi driver webshops i Danmark, Sverige og Tyskland, og har desuden en fysisk butik i Aalborg centrum. Vi er specialiserede i vejledning og salg af eget brand af højkvalitets hair extensions - direkte til forbrugere.

Ved Myextensions har vi en passion for at hjælpe vores kunder med at opnå deres ønskede look, og øget selvtillid, gennem kvalitetsprodukter og enestående kundeservice. Hos os vægter faglighed, service og kundetilfredshed højest, og det arbejder vores dedikerede team af medarbejdere hver dag for at levere.

Vil du være med til det?

OM JOBBET

Kundeservice er vores vigtigste bindeled til kunderne. Det varetages i dag af et team af 3 fastansatte medarbejdere og 3 studiemedhjælpere, men da vi er en vækstvirksomhed, så skal vi have flere dygtige kollegaer til teamet.

Arbejdet, der primært er centreret omkring digital besvarelse af kundehenvendelser, og fysisk kundebetjening i butik i weekends, indeholder følgende arbejdsområder:

  •  Yde kundesupport via vores online supportsystem, der inkluderer mail, chat, sociale medier og telefon. I supporten besvares kundernes spørgsmål om produkter, produkt match, hårfarver, forsendelser, betalinger, returneringer, reklamationer etc., hvilket sikrer en hurtig og optimal kundeoplevelse.
  • Yde kundebetjening i vores fysiske butik i Aalborg, hvor du skal rådgive om og sikre salg af produkter til kunderne i butikken.
  • Udføre diverse praktiske opgaver, såsom rengøring, pakning og afsendelse af online ordrer (i weekends og i peak perioder) mv.

De fastansatte medarbejdere varetager kundeservice og kundebetjening i det daglige, mens studiemedhjælperne primært varetager disse opgaver eftermiddagen og aftenen, samt i weekends (lørdage).

Den digitale kundesupport udfører du typisk som hjemmearbejde, mens butiksarbejdet og de praktiske opgaver udføres fra butikken i Nørregade.

HVAD SØGER VI EFTER?

Som kundeservicemedarbejder ser vi gerne, at du allerede har praktisk erfaring fra
kundeserviceområdet. Det kan være fra et call center, kundeserviceafdeling eller butik. Du drives af at yde rådgivning og service på et højt niveau, og sætter en ære i at yde dit optimale i enhver kontakt
til kunder og kolleger.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er velformuleret i skrift og tale på dansk og engelsk (primære sprog), men andre
    sprogfærdigheder (svensk og tysk) er meget velkomne.
  • Formår at sætte dig i kundens sted og forstå deres udfordringer eller behov.
  • Evner at bevare roen og håndtere stressede situationer med et smil - tålmodigt og
    løsningsorienteret.
  • Er struktureret og kan prioritere i dine opgaver.
  • Er udadvendt og har en positiv attitude.
  • Er ansvarlig og mødestabil.

VI TILBYDER

Vi uddanner dig naturligvis – både ved tiltrædelse og fremadrettet - så du kan varetage opgaverne med sikker hånd. Dertil har du nem adgang til hjælp og vejledning gennem vores guides, samt støtte og rådgivning fra dine kollegaer.

Du bliver en del af vores kundeserviceteam, hvor du skal forvente at arbejde 8-14 timer om ugen (fordelt på eftermiddage, aftener og weekender). I studiemedhjælperteamet, er der mulighed for at planlægge arbejdet, så det går hånd-i-hånd med dit og de øvrige kollegaers studier og hverdagsliv. 

Du får gode arbejdsvilkår, mulighed for at arbejde hjemmefra, og en varierende løn afhængigt af dine arbejdstimer.

ER DU VORES NYE KOLLEGA?

Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt Customer Service & Retail Manager Julie Nielsen via e-mail jn@myextensions.com eller ring direkte på telefon 42 33 37 99.

Er jobbet noget for dig, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen via mail på
job@myextensions.com.

Vi indkalder løbende til samtaler, og besætter stillingen så snart vi har fundet den rette kandidat. Ansættelsesdato efter aftale, men gerne inden 01. marts.