Kundeservice / Reklamation & Garanti

Reklamation og garanti

Hvad gør jeg, hvis min ordre er gået i stykker under fragten?
Hvis din pakke er gået i stykker, når du modtager den, bedes du tage et par billeder af skaderne på emballagen og produkterne og sende dem til support@myextensions.dk. Så behandler vi sagen med det samme.


Er der garanti på jeres hair extensions?
Vi giver altid garanti på vores hair extensions, så du kan trygt handle hos os. Garantien på vores originale extensions gælder 1 måned, mens den på vores luksus extensions gælder 5 måneder. Garantien dækker, at håret hverken skal kruse op eller filtre udenfor det normale. Almindelig slitage ved brug af varmestyling, forkert pleje osv. dækkes ikke af garantien, da dette altid vil skade både dit eget hår og dine extensions. Vi kan ikke give nogen garanti på selve påsætningen af dine extensions, medmindre den er udført i vores egen salon.


Hvor længe gælder min reklamationsret?
Du har som udgangspunkt 2 års reklamationsret fra købstidspunktet, dog gælder denne reklamationsret ikke produkter med en begrænset holdbarhed, heriblandt hair extensions. Reklamationsretten på hair extensions er afgrænset til den garanti, vi giver på håret. På vores originale hair extensions tilbydes en garanti på 1 måned, mens garantien på vores luksus extensions er 5 måneder. Det er derfor vigtigt, at du kontakter os med det samme, du oplever en fejl.


Hvordan reklamerer jeg over en vare?
Ønsker du at reklamere over et produkt, så kontakt os med en beskrivelse af problemet, samt et ordrenummer eller en kvittering på mail support@myextensions.dk eller ring til os på tlf. 23 23 23 09. Så skal vi nok finde en løsning.


 
Dankort, MasterCard, Visa, MobilePay og ViaBill